Salut....sunt si aici :)

Published on by Savu Nicolae

Salut ,incepand de astazi sunt si aici ....ma numesc Savu Nicolae sunt din Bucuresti ,lucrez in domeniul decoratiunilor din baloane inca din anul 1994 (din 1996 firma se numea,Nick Servcom") si din 2013,, Nicu Balonas"). Pe scurt ..........in anul 2006 la indemnul furnizorului nostru Radar G roup am plecat la un trainning in Ungaria impreuna cu alte firme de decoratiuni baloane din tara. Dupa ce am vazut ce avansati sunt cei din strainatate in domeniu am hotarat sa aprofundez mai intens arta baloanelor dupa care am fost in alte tarii (Grecia,italia,Anglia,Belgia ) la cursuri ,am devenit QBN Qualatex Balloon Network si dupa examen am devenit artist baloane CBA .

CBAs are people who work for a Qualatex Balloon Network (QBN) Business Member and have successfully completed the program's written tests, as well as the CBA Practical Examination to demonstrate their knowledge of the QBN curriculum and ability to produce quality balloon work.

Am sa incerc a fi direct cat mai la obiect si fara fraze stiintifice .

Piata decoratiunilor cu baloane la aceea vreme se rezuma doar la cateva decoruri gen inimioare,ghirlande,baloane heliu,baloane pe bat si rozeta,baloane jumbo .

De ce am facut acest pas de a scrie despre acest bussines ? Ca in ziua de astazi se face dupa ureche si dupa pozele luate de la altii de pe internet .Daca sunt realizate cum trebuie si corect este OK dar de obicei nu se intampla acest lucru si toata lumea asocieaza baloanele cu KITSCH si ceva DEMODAT dar eu incerc sa le arat contrariul.

Poate ca ati vazut la anumite petrecerii sau deschiderii de magazine ca baloanele nu erau umflate egale,cromatica nu era potrivita,baloanele cu heliu nu tineau umflate cat ar trebui sau nici nu incepea bine petrecerea ca se desumflau ........etc

Nu mai vrem calitate ci doar lucruri de proasta calitate si ieftine !?!?

Poate credeti ca avand un buget mai mic nu se poate face calitate ,cu ai mei clienti nu s-a intamplat asa ceva ,le-am facut calitate la bugetul alocat si au fost multumiti,chiar foarte multumiti.

.........parerea mea este daca furizorii ar sti ce si cum sa vanda si clientii ar fi multumiti .....

Haideti sa facem sa fie toata lumea fericita si sa ne mai vedem si la alte petreceri nu doar la

una,i-am luat banii si nu ma mai intereseza ce va fi .......GRESIT .

Avem obligatii ca furnizor catre client dar si client fata de furnizor .......acesta este alt subiect dar pentru data viitoare si pana atunci sa ne auzim cu bine. :)

Va multumesc.

Savu Nicolae -artist baloane.

Published on decoratiuni baloane

To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post
S
Multumesc frumos ,Aurica . :) ......vor mai fi si alte postari .
Reply
A
Esti foarte bun! Felicitari !
Reply
S
Multumesc frumos ,Aurica . :) ......vor mai fi si alte postari .
S
.....pai trebuia .
Reply
P
....ai facut.o si pe asta ...in sfarsit
Reply